sobota, 30 listopada 2013

10 inspirujących pomysłów na Kalendarz Adwentowy 2013

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia :) Następna niedziela 1 Grudnia, będzie pierwszą niedzielą Adwentu więc to już czas na przygotowanie Kalendarza Adwentowego!

Oto 10 inspirujących pomysłów:


1. Bardzo kolorowy, papierowy Kalendarz ozdobiony zdjęciami:


2. Kalendarz ozdobiony pięknymi zdjęciami i przepisami:


3. Prosty Kalendarz do powieszenia na drzwiach domu:


4. Bardzo kreatywny Kalendarz wykonany... z rolek po papierze toaletowym:


5. Kalendarz wykonany z kartonów a w środku... słodycze:


6. Piękny kalendarz wykonany z papieru gazetowego:


7. Kalendarz do powieszenia na schodach:


8. Słodki Kalendarz z cukierkami:


9. "Ulicowy" Kalendarz do wydrukowania: 


10. Bardzo kolorowy Kalendarz wykonany z pudełek:

PHOTO CREDITShttp://www.studiodiy.com/2013/11/21/diy-take-out-box-advent-calendar/

Mam nadzieję, że podoba Wam się moje pomysły. A jaki jest Wasze ulubiony kalendarz? ;) 
Czekam na Wasze komentarze :)

---> Zobacz także "To czas na Kalendarz Adwentowy 2012"

3 komentarze:

  1. Piękne! :-) Też miałam w tym roku zrobić sama dla swoich córeczek, ale niestety zamiast tego musiałam z młodszą biegać po lekarzach, na badania...przeorganizować znowu przez chorobę nasze życie. Mam nadzieję, że za rok się uda.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) W tym roku na blogu można znaleźć Kalendarz Adwentowy tutaj http://wszystkooitalii.blogspot.it/p/prova.html. Jeśli nie masz czasu aby zrobić swój to zapraszam ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym tylko miała schody :) szczegolnie podoba mi sie pomysł nr 7, U mnie dzis rownież adwentowy kalendarz w troszkę innej wersji, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...