wtorek, 12 listopada 2013

"Mercatino Regionale Francese" (czyli "Jarmark Regionalny Francuski" w Lugo)

"Mercatino Regionale Francese" to smaczy, kolorowy, pachnący szans, który nie można przegapić!
Jarmark odwiedza różne miasta Włoch: w tym roku ja pojechałam do Lugo.
Il "Mercatino Regionale Francese" è una gustosa, colorata e profumata occasione assolutamente da non perdere! Il Mercatino visita diverse città italiane: quest'anno io sono andata a Lugo.


Na jamarku można kupić produkty pochodzące z różnych regionów Francji.
Co można znaleźć?
Al mercatino è possibile acquistare prodotti provenienti da diverse regioni francesi. Che cosa potete trovare?

Lawenda i mydła marsylskie:
Lavanda e saponi di marsiglia:






Prowansalskie obrusy, kosmetyki, moda i akcesoria:
Tovaglie provenzali, cosmetici, moda e accessori:






Przyprawy i prestiżowe wina:
Spezie e prestigiosi vini:








Regionalne jedzenie:
Specialità gastronomiche regionali:





Ciasteczka bretonskie:
Biscotti bretoni:




85 (!!!) rodzaje sera i wędliny:
85 (!!!) diversi tipi di formaggi e salumi:






Świeżo upieczone bagietki i rogaliki (moja ulubiona część!):
Baguette appena sfornate e croissants che, niente, è stata la mia parte preferita:






Mam nadzieję, że mój reportaż podobał Wam się! Czekam na Wasze komentarze :)
Spero che il mio reportage vi sia piaciuto! Aspetto i vostri commenti :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam takie jarmarki, wspaniałe te sery i wędliny, chciałabym być na takim włoskim jarmarku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, fascynująca podróż i potrzeba wspomnień, dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!!! :)) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Uwielbiam takie miejsca :-) Mam nadzieję, że na początku lipca jak będziemy w Toskanii też będą się odbywać podobne imprezy.
    Pozdrawiam i przesyłam uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że tak ;) A, btw, życzę udanej podróży :) Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...