czwartek, 5 lutego 2015

Shopping & Carnevale

Il Carnevale si avvicina e le vetrine di forni e pasticcerie si riempiono di dolci, deliziosi e colorati :)
Zbliża się karnawał (po włosku 'Carnevale') i w piekarniach i cukierniach oczywiście można znaleźć pyszne i kolorowe, karnawałowe słodkości :)



In Emilia-Romagna i dolci di Carnevale per eccellenza sono le tagliatelle fritte, castagnole, frittelle e le frappre (spesso dette anche fiocchi o sfrappole).
W regionie Emilia-Romania warto spróbować tradycyjnych karnawalowych słodyczy jak na przykład tagliatelle fritte (smażone tagliatelle), castagnole (mini pączki), frittelle i frappre (znane również jako fiocchi czy sfrappole).


Qualche giorno fa sono anche entrata per la prima volta da Eataly: l'ho trovato un posto davvero carino - perfetto per una serata tra amici.
Kilka dni temu byłam po raz pierwszy na Eataly: myślę, że to naprawdę ładne miejsce - idealne na wieczór z znajomymi.




Infine, sono molto felice di annunciarvi che a Bologna ho trovato un negozio che vende prodotti polacchi :D Credo che lo visiterò spesso haha :D
I w końcu, z dużą radością informuję Was że nareszcie w Bolonii znalazłam sklep gdzie można kupować polskie produkty :D Myślę, że będę tam często haha :D


1 komentarz:

  1. ja bym chciała w swoim mieście odkryć sklep gdzie bym kupowała włoskie produkty ;) jak na razie mam włoską enotekę i hurtownię win z Piemontu i Lombardii...ale jedzenia do tego nie mam hahaha :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...