poniedziałek, 3 października 2011

IN VACANZA – w czasie wakacji


DOV'È L'UFFICIO DEL TURISMO?
Gdzie jest informacja turystyczna?

SA DOVE POSSO TROVARE UNA CAMERA?
Czy wie pan(i), gdzie można tu wynająć pokój?

MI POTREBBE CONSIGLIARE UN BUON ALBERGO?
Czy może mi pan(i) polecić dobry hotel?

È LONTANO DA QUI?
Czy to daleko stąd?

COME POSSO ARRIVARCI?
Jak tam dotrzeć?

QUANTO COSTA (ALL'INCIRCA)?
Ile to (mniej więcej) kosztuje?

AVETE UNA CAMERA DOPPIA/ SINGOLA PER... NOTTI?
Czy ma pan(i) wolny pokój dwuosobowy/ jednoosobowy na... noce?

PURTROPPO SIAMO AL COMPLETO.
Niestety, mamy wszystko zajęte.

MI PUÒ FARE UNA PRENOTAZIONE?
Czy może pan(i) zarezerwować dla mnie pokój?

HO PRENOTATO UNA CAMERA DA VOI. MI CHIAMO...
U państwa został dla mnie zarezerwowany pokój. Nazywam się...

POSSO VEDERE LA CAMERA?
Czy mogę obejrzeć pokój?

MI PIACE, LA PRENDO.
Jest bardzo ładny. Biorę.

MI FAVORISCA IL PASSAPORTO/ LA CARTA D'IDENTITÀ.
Proposzę pana(panią) o dowód paszport/ osobisty.

POTREBBE PORTARE I BAGAGLI IN CAMERA?
Czy mógłby pan (mogłaby pani) zanieść bagaż do mojego pokoju?

DOV'È L'ASCENSORE?
Gdzie jest winda?

DOVE POSSO LASCIARE LA MACCHINA?
Gdzie mogę zaparkować samochód?

DOVE POSSO TROVARE UN NEGOZIO DI ALIMENTARI?
Gdzie mogę znaleźć sklep spożywczy?

A CHE ORA È LA PRIMA COLAZIONE?
Kiedy jest śniadanie?

DOV'È LA SALA DELLA PRIMA COLAZIONE/ DA PRANZO?
Gdzie jest sala jadalnia/ restauracyjna?

LA CHIAVE DELLA CAMERA ... PER FAVORE.
Proszę o klucz do pokoju...

HO SMARRITO LA CHIAVE.
Zgubiłem(Zgubiłam) klucz.

NON FUNZIONA...
Nie działa...

È POSSIBILE AGGIUNGERE UN LETTO?
Czy można dostawić jeszcze jedno łóżko?

PARTIAMO DOMANI.
Jutro wyjeżdżamy.

PER FAVORE, MI SVEGLI ALLE...
Proszę mnie obudzić o godzinie...

PUÒ PREPARARE IL CONTO, PER FAVORE?
Czy może pan(i) przygotować rachunek?

È STATO DAVVERO BELLO QUI.
Tutaj było bardzo ładnie.

MI CHIAMEREBBE UN TAXI, PER FAVORE?
Czy może mi pan(i) zamówić taksówkę?

POSSIAMO FARE CAMPEGGIO SUL VOSTRO TERRENO?
Czy możemy rozbić namiot na pana (pani) terenie?

VORREMMO RIMANERE UN GIORNO/ ...GIORNI.
Chcielibyśmy zostać jeden dzień/ ...dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...