piątek, 31 stycznia 2014

Blog Roku 2013: głosuj na "Wszystko o Italii" :)

W tym roku zgłosiłam mojego bloga do konkursu Blog Roku 2013 - w kategorii "Pasje i zainteresowania" :)


Konkurs polega na wybraniu 14 zwycięskich blogów: Bloga Roku 2013, 2 Wyróżnień Głównych, 10 Najlepszych Blogów 2013 roku w 10 kategoriach tematycznych oraz Bloga Blogerów. 

Jeżeli lubicie mój blog i moje wpisy to zapraszam do głosowania na mnie!:D Byłabym strasznie szczęśliwa i wdzięczna za pomoc! Z góry Wam dziękuję!:)



Wyślij SMS o treści F00088 na numer 7122!

Udział w głosowaniu SMS możliwy jest za pośrednictwem telefonu komórkowego w sieci Orange, Plus, T-Mobile, Play, Sferia i Cyfrowy Polsat.
Uwaga! W treści SMS-a należy zawrzeć jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji
Koszt SMS-a to 1,23 zł brutto.

Dochód z sms-ów zostanie przekazany Łódzkiej fundacji GAJUSZ, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...