poniedziałek, 6 lutego 2012

AL RISTORANTE: RECLAMARE – w restauracji: reklamacja



NON È QUELLO CHE HO ORDINATO. IO VOLEVO...
Ja jego nie zamawiałem(am). Ja chciałem(am)...

HA DIMENTICATO IL NOSTRO... ?
Nie zapomniał pan(ała pani) naszego...?

QUI MANCA ANCORA...
Tutaj jeszcze brakuje...

IL CIBO È FREDDO/TROPPO SALATO.
Jedzenie jest zimne/przesolone.

LA CARNE NON È ABBASTANZA COTTA.
Mięso było za krótko smażone.

LA CARNE È DURA.
Mięso jest łykowate.

POTREI AVERE..., INVECE DI...?
Czy mógłbym (mogłabym) dostać zamiast...?

LO RIPORTI INDIETRO PER FAVORE.
Proszę to wziąć z powrotem.


1 komentarz:

  1. W Katowicach jest taka dobra włoska restauracja "Sicilia" - moja ulubiona włoska w okolicy. Pamiętam, że kiedy poszłam tam pierwszy raz przynieśli mi coś innego niż chciałam.. ale przeprosili, zrobili nowe i dostałam rabat :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...