piątek, 7 grudnia 2012

Francuskie Jarmarki Bożonarodzeniowe w Bolonii: mój reportaż!


W tym roku Francuski Jamark Bożonarodzeniowy odbędzie się w Piazza XX° Settembre - w Bolonii od 1ego do 9ego grudnia. 

Można zanurzyć się w magicznej atmosferze tradycyjnej wsi francuskiej Bożego Narodzenia, z ekspozycją produktów spożywczych, rzemiosła i akcesoriów.

Ja poszłam tam wczoraj i zrobiłam kilka zdjęć dla Was;-)




Zostałam powitana przez zapach salami:




Pyszne czekoladki:


Tradycyjne francuskie macarons:


Przyprawy z niesamowitym zapachem:


Wina i sery:



Dżemy i marmolady:



Dużo oliwki!;)




Niesamowite croissants i pain au chocolat!



Inne słodycze:




Pyszne ciasteczka dla wszystkich smaków:)





A w końcu, produkty rzemiosła i dekoracje!



2 komentarze:

  1. Napiszesz post o włoskich kolędach bądź pastorałkach?

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku napisałam post o "Adeste Fideles" :) http://wszystkooitalii.blogspot.it/2011/12/adeste-fideles.html
    Ale będzie więcej!;)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...